»Hollywood ob Tiberi se je zdel bleščeč, a v resnici je škodoval italijanski kinematografiji. Razosebil jo je z uvajanjem oddaljenih in kulturno tujih modelov, ki so kontaminirali močnejše tradicije in potisnili glavne italijanske producente v tujino. Skoval sem slogan Hollywood na Tiberi, a sem zmeraj obsojal njegove toksine.«
»Brando je iz mrmranja naredil umetnost. Toda v nobenem filmu še ni dosegel popolne neartikuliranosti, ki ga je zdaj premagala, niti tako nenavadnega sopihajočega sinhroniziranega posnetka, kot je bil tisti, ki ga je spodbudil frontalni aparat Sophie Loren ...«
»Kot so poudarili v Kinodvoru, so tudi izjemna igra Harryja Deana Stantona in Nastassje Kinski, mojstrski scenarij Sama Sheparda in nepozabna glasba Rya Cooderja prispevali, da film ni le dosegel kultnega statusa, temveč prav tako ohranil svojo privlačnost tudi 40 let po nastanku.«
»Na novo in trajno je spisal 'pravilnik' svojega poklica – njegov največji prispevek stroki je bil, da je populariziral metodološko igro (ang. method acting), zelo interpretativen, čustveno motiviran slog nastopanja, ki je v obrt vnesel nove globine in nianse. V primerjavi z njim je večina sodobnikov kar naenkrat delovala plitko in plehko.«
»Po mnenju mnogih pa k zatonu njegove igralske kariere niso pripomogli samo neuspešni filmi, ampak tudi njegovo težavno vedenje na snemanjih in nemogoče zahteve, ki jih je postavljal. Po drugi strani pa velik del krivde pri tem nosijo tudi filmski studii. Mnoge v Hollywoodu je namreč motil Brandov vse večji politični in družbeni aktivizem, v okviru katerega se je zavzemal za pravice ameriških Indijancev, temnopoltih, Judov in drugih manjšin, kar je privedlo do tega, da mu mnogih pomembnih vlog niti ponudili niso, medtem ko so jugovzhodne države ZDA celo uvedle embargo na filme, v katerih je igral.«
»Brando z velikim obžalovanjem ne more sprejeti te zelo radodarne nagrade, razlog pa je v obravnavi staroselskih Američanov v filmski industriji. Upam, da nisem zmotila večera in da se bomo v prihodnosti lahko srečali z ljubeznijo in radodarnostjo v srcih in mislih.«
»Zloraba, ki ste jo pretrpeli zaradi svoje izjave, je bila nezaslužena in neutemeljena. Čustveno breme, ki ste ga prenašali, in škoda, ki jo je utrpela vaša kariera v naši industriji, sta nepopravljiva. Predolgo ni nihče prepoznal poguma, ki ste ga pokazali. Izrekamo vam najgloblje opravičilo in iskreno občudovanje.«
»Tukaj sem in sprejemam to opravičilo. Ne samo zase, ampak kot priznanje, saj vem, da ne gre samo zame, ampak za vse naše narode, ki morajo prav tako slišati in si zaslužijo to opravičilo.«